Jump to content
Sign in to follow this  
Goldman_Luxury

Goldman Luxury - Pre-Owned Watches for Sale

Recommended Posts

1st Gear

Hello, Welcome to Goldman Luxury, we are the 1st pre-owned watch shop that knows that as much as you love your cars, you are also loving your watches.

 

Please do take your time to look at our selections and we are help to help you with anything regarding about luxury watches.

 

post-146439-0-30877300-1401793536.png

↡ Advertisement
  • Praise 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turbocharged

First to follow this!!! See what good lobangs you have got here!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1st Gear

Welcome Welcome Guys...

1st watch - Preview Launch

ONLY FOR Sgcarmart Members - Less 10% of the list price.

Please PM me if interested. Thank u very much. Cheers

post-146439-0-99107500-1401860212_thumb.jpg

post-146439-0-39590900-1401860216_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1st Gear

any other models and brands that you carry?

hi keith,

can check out my website for watches updates (www.goldmanluxury.com)

or facebook (www.facebook.com/goldmanluxury)

 

Here in sgcarmart forum, i will run promos for members. Pls check out here more often for great deals.

Thank u. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1st Gear

Cheers Guys...


Preview Launch


ONLY FOR Sgcarmart Members - Less 10% of the list price.


Please PM me if interested. Thank u very much. Cheers


post-146439-0-54325400-1401864009_thumb.jpg

post-146439-0-19190700-1401864012_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

6th Gear

Wah..swee ah....now may have to divert some savings for my next ride... heh heh...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turbocharged

Wait T2 go into your shop, you will have nothing to sell anymore

Cannot like this. Must say @Throttle2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Supersonic

Wait T2 go into your shop, you will have nothing to sell anymore

Plse dont OT on people's thread.

I stopped buying watches already.

Must save money to renovate my HDB in punggol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hypersonic (edited)

hello ,

 

i have reply your PM that you send me yesterday with regard to my enquiry

 

 

please let me know the outcome as you didn't reply me [wave]

Edited by Staff69

Share this post


Link to post
Share on other sites
Supersonic

Plse dont OT on people's thread.

I stopped buying watches already.

Must save money to r

enovate my HDB in punggol.

Sell your rolexes and u can get new condo in punggol!

Cannot like this. Must say Throttle2.

Hahaha u go anywhere shout T2 people know him liao

Share this post


Link to post
Share on other sites
Member

Welcome Welcome Guys...

1st watch - Preview Launch

ONLY FOR Sgcarmart Members - Less 10% of the list price.

Please PM me if interested. Thank u very much. Cheers

 

Do you sell cape cod? and do you do polishing for rolex?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turbocharged

Plse dont OT on people's thread.

I stopped buying watches already.

Must save money to renovate my HDB in punggol.

 

This one is not called OT. It is called pulling the people that matters into the thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1st Gear

hello ,

 

i have reply your PM that you send me yesterday with regard to my enquiry

 

 

please let me know the outcome as you didn't reply me [wave]

Hi, i think i just reply ur pm, pls check and pls let me know if u need any help.

at the meantime, im checking with my supplier for ur request. will let u know once i have.

 

cheers.

 

Do you sell cape cod? and do you do polishing for rolex?

can i ask what is cape?

i don't do polishing myself, but i know people who does. if u need my help, i can help send for polishing for ur watches.

=)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moderator

Plse dont OT on people's thread.

I stopped buying watches already.

Must save money to renovate my HDB in punggol.

you got buy punggol property one meh??? Don't go spoil market lah.... leave Punggol alone to normal man on the street.

 

KNN, the moment u go in, punggol price shoot up like fireworks

Share this post


Link to post
Share on other sites
1st Gear

Hi guys,

Thank u, Thank u for the great support.

I have been busy answering emails, pm-s, mobile msgs, calls... etc. =)

but will be at best to answer all requests.

 

Btw, i have to clarify on the watches discount which i have to be more specific. =)

 

The discount for sgcarmart members only is tag along with a single post.

(meaning : the watch posted with discount 10% is for the watch only)

 

For watches, without discount tag on, have to negotiable on price. Becoz some watches are my customers' consignment.

So i help them sell and deal for them with a reasonable mark-up.

 

Hmmm, hope i clear some air for misconception.

For SGcarmart members, will definitely enjoy more discounts than other normal customers.

 

I will keep updating more watches, pls stay tune for that.

 

Cheers for all.

And have a great day ahead.

 

↡ Advertisement

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×