Jump to content

Official new Citroen C4 pics!


Recommended Posts

Neutral Newbie

Thx Jgoh for the posting,

 

Very nice car.....the C3 is nice but too small for me and the C5 too huge...but this is just right [nod] Hmm......ya, 1st impression, reminds me of Focus but then again, it isnt a bad thing coz the Focus hatch is cool looking too [:)]

Link to post
Share on other sites

Yeah!!! same sentiment!!! C4=CRX resurrection!!1! thumbsup.gifthumbsup.gifthumbsup.gif This is the car I would love to buy!!!

 

hmm... nowadays!!! Conti car is gettint betteer!!!!!

 

cheers

sucker!

Link to post
Share on other sites
Neutral Newbie

[thumbsup] Looks good man...

But y Citroen also opt to put speedo in the centre. I think it's annoying.

Any Vios owners out there? Also in the centre rite? Isn't it inconvenient?

Link to post
Share on other sites
Neutral Newbie
(edited)

Thx but been so busy, havnt got the time to maintain the car...super dirty man [laugh]

 

Ya, visit my parents every now and then. Btw, the MSCP has quite a few cool looking cars eh? I have seen a RX8, Z3, Nicely kitted Saab 93. Hey btw, do u gtg at MCF gtg?

Edited by Hatch_lover
Link to post
Share on other sites

Are you talking about the silver Saab? 95 Aero with dual twin Super dynamic pipes [sweatdrop]

 

And yes... lots of cool rides... Black RX8 driven by some indian guy

Blue Z3 driven by a cool [gorgeous][inlove]

 

MCF gtg? sometimes only [laugh]

↡ Advertisement
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...